söndag, januari 06, 2019

Sista passet på Camp Snowman

Sista passet på Camp Snowman genomfört! Snyft och hurra!!!


Baserat på bilderna är det kanske svårt på att tro att jag inte var i närheten av lika trött idag som igår. Men det var jag inte. Kände mig riktigt stark!


Istället var det passet som tog död på mig. Det stod där på tavlan och såg oskyldigt ut, men det var en fukking killer!!! HELVETICA vad det var jobbigt. Antar att det blir vad man gör det till.


Värst och bäst var tredje varvet av full fart i 8x50m @1:30. Då simmade jag med fenor och hade Big Swim-Johan på banan bredvid. Vi var nästan exakt lika snabba och det blev race. Fansjävlar vad jobbigt det var.

Hade svårt att hinna få ner pulsen mellan femtiorna och ville kräkas eller dö. Men hade också väldigt roligt. En jobbig kombo.


Sedan 23 december, när Camp Snowman startade, har jag simmat ihop 45200 meter. Det är väl iofs en imponerande siffra, men det känns som om jag simmat mycket längre. Oändligt långt, oändligt roligt!

Inga kommentarer: