måndag, november 23, 2009

Fortfarande inget internet hemma

Hur svårt ska det vara att koppla in? Varför tar det tre veckor?

Jag var ledig i fredags för att först träna med Tompa och sedan träffa en snickare för vinden. Träningen gick kalas men inte snickarmötet, eftersom han insett att han inte skulle hinna fixa vinden innan jul i alla fall, och därför inte kom. På träningen gjorde jag någon form av fett- och muskelmätning som visade att jag är lika stark på båda sidor och att jag har precis lagom mycket fett i kroppen. Glöm övervikt alltså.

Lördag köpte vi staketstolpar och satte upp staketet vid garaget, skruvade garderober, målade biorum (Jontans projekt) och krattade gräsmattan (Sofias och Elsas projekt). Dessa projekt fortsatte vi med även under söndagen. Då var det dessutom tävlingslydnadskurs i regnet, och det gick ganska bra men Elsa fladdrade runt en del och trodde att det var "Rutan" vi skulle göra så fort jag reste mig. Ska verkligen försöka strukturera min träning med henne bättre. På HI-träningen i torsdags var vi löjligt oplanerade och gjorde nästan ingenting ordentligt. På detta måste det bli bot och bättring!

Inga kommentarer: