fredag, juni 18, 2010

Babylycka? Det har kommit mejl...

Vi har fått mejl, jag och Elsa!

Det ena var från Fia som berättar att Nytta enligt matte och husse är dräktig och att hon kommer flytta till kenneln nästa helg. Valpningen är beräknad ca två veckor därefter. Kanske en liten födelsedagsvalp åt mig den 9 juli?

Det andra mejlet var ställt till Elsa och kom från Aika. På tal om småsystrar. Det innehöll en bild som jag tar mig friheten att publicera (utan att först fråga Aikas matte om lov!) Aika varnar Elsa för vad man kan förväntas stå ut med när ens matte börjar prata valpar. Jag visade Elsa bilden helt snabbt bara, så jag tror inte hon hann se vad den föreställde.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken gullig bild! Vad kul med valp, håller tummarna för att en liten söting flyttar in hos dig i september.

åsah sa...

ÅÅÅ VA KUL!! Håller fortfarande tummar för att rätt sorts valpar kommer ut!

Nettan, Klura och Nella sa...

Spännande! Nu håller vi tummar och tassar för att det blir en go valp till dig!