tisdag, november 30, 2010

Dagens ros

  • Dagens ros går till kvinnan på längdskidor som stannade när hon såg att hundarna tyckte hon var läskig, och lät dem komma fram och hälsa. Tack för det!
  • Igår åt jag middag med Fredrik. Jag har alltid tyckt att han är fascinerande men igår blev jag ovanligt berörd. På ett både positivt och negativt sätt. Det var intressant!
  • Här kan man läsa en rolig artikel om Räkans pappa Jello's jobb som naturbevakare. Riktigt häftigt!
  •  Elsa har haft någon form av totalt psykpryt senaste två dagarna. Hon är rädd för allt, duckar för månen och är otroligt ynklig. Hon verkar inte ha ont någonstans men däremot är hon på väg in i löp, och jag gissar att det är därför hon beter sig som hon gör. Tyvärr vet jag inte vad jag ska göra för att livet ska kännas allright för henne igen.

    Inga kommentarer: