onsdag, november 03, 2010

Idag mår jag toppen!

Jag mådde i och för sig bra igår också, men jag känner mig mjuk och smidig och genomkörd idag. Hade ett pass med Tompa i gymmet i morse, eftersom han var tvungen att ställa in i fredags. Det gick bra. Jag var stark och det kändes som om jag gjort framsteg på övningarna sen senast. Inte i styrka kanske utan mest i stabilitet.

Idag var det nog Tompas så kallade "viloövningar" som var jobbigast. Du vet, när man är helt skakis i kroppen och vill lägga sig ner och dö efter en övning... då kör man glatt en viloövning istället. Typ konster på bollen, rotationsövningar med käpp, skidåkningsmaskinen eller lite sköna magövningar.

Igår var det för övrigt sista gången på valpkursen för Jontan och Reka. De blev godkända och fick diplom så jag antar att de skötte sig bra, men jag såg bara lite eftersom jag och Elsa larvade runt på egenhand i parken istället. Efteråt åt vi trevlig middag med Tina & Björn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så trevligt med första diplomet ;-)

Fia