tisdag, januari 04, 2011

Jävlar

Ibland har man otur. Innan nyårshelgen var jag en sväng i ett riktigt himmelrike, butiken XXL i Arninge. De har ett stort utbud av allt som har med träning och friluftsliv att göra och jag shoppade vilt!

Bland annat hittade jag en hoodie med mitt namn skrivet över hela bröstet. Ja, alltså inte på riktigt, men den var definitivt Sofiastyle. Svart med rosa detaljer, hur fin som helst. Den kostade 599 kr och jag slog till utan att tveka, trots att den kändes lite dyr. Vad gör man inte.

Idag i tidningen såg jag följande annons. Om man läser det finstilta ser man att tröjans ordinarie pris är 299 kr. Jag känner mig jävligt lurad. Vad gör jag nu?

Snart ser du mig i en turkos också.

1 kommentar:

annastei sa...

Har du kvittot kvar? Ring konsumentombudsmannen! Eller Aftonbladet...