onsdag, augusti 24, 2011

Sammanfattning

Måndag - agility och lydnad
Elsa gick bra på banan, det var skitskoj och jag gör inga som helst framsteg med Rekas ställanden. Kanske ska glömma dem ett tag och låta henne vila sig i form.

Tisdag - simning
Jättesugen innan men helt omotiverad i vattnet. Inget gick bra. Hade dagen före suttit och kollat efter crawlkurser men var inte jättelockad efter simningen. Tänkte ändå anmäla mig till en kurs i Mörbybadet, men sen såg jag att den börjar idag, och då var det kört. Kurs ska det bli i alla fall, men senare. Kanske går det bättre om jag lär mig hur jag ska göra. Jontan var försiktigt positiv till deltagande.

Idag - lite cykling
Räknade ut att jag kan spara nästan 500 kr i månaden på att cykla till och från träningen och sen ta bilen till jobbet. Då har jag inte räknat bensinen utan bara trängselskatt och parkeringsavgift. Provade i morse och jag blev ganska sen till jobbet, men det är ändå ett bra alternativ, även om jag höll på att banga och ta bilen redan vid första försöket. 

Ikväll - Gotland
Äntligen!!! Be en bön för strålande sol, 25 grader i vattnet, saffransbullar på Ihre Gård och sommarlunk i Visby.

1 kommentar:

Greta sa...

Jag håller tummar och tår!

Det har varit lite körigt och ospontant på senaste, men vi skulle kunna planera in lite privat simkurs - kanske några söndagar? när semestern din är över?

Ha nu så mysigt på ön!