onsdag, oktober 10, 2012

Upplyftande brev, del 2




Men hallå!!! Hur fantastiska vänner har inte jag?

Idag låg ett annat brev och väntade på mig i brevlådan när jag kom hem. Ett underbart litet rosa kort med okänd avsändare. Från en hemlig kompis! Alla är misstänkta. Det var när jag funderade på vem som kan tänkas ligga bakom som jag insåg att alla mina vänner är grymt bra och att det kan vara från vem som helst av dem! Vilken härlig tanke!

Jontan säger att han inte vet nåt om nåt. Och han påpekade att mitt deprimerande inlägg häromdagen kan få vem som helst att tro att jag måste räddas från ruinens brant. Riktigt så illa är det inte, men räddad är jag oavsett. Tycker det här var så otroligt fint gjort! Vilken kärlek och omtanke!

Tusen, miljarder tack!

Vänner är det bästa som finns! Speciellt såna som skickar fina, rosa, anonyma Hello Kitty-kort när man behöver piggas upp!

Jag är bra! Och behöver inte ha byxor! Tack (igen) för påminnelsen!

2 kommentarer:

Anna sa...

Om du ändå skulle vilja ha byxor nån gång ibland kan jag rekommendera Vero Modas "Wonder jegging". Stretchiga, mjuka och sköna!

Sofia sa...

Låter bra, tack för tipset! Det finns ju trots allt tillfällen då situationen kräver att man har byxor eller dylikt...