söndag, december 29, 2013

Fcuking love yoga. Fcuking hate löpning.



Igår körde jag Backbending from the base med Fiji McAlphine. Idag Yoga for Hamstrings, Hips and Lower Back med David Procyshyn. Båda på doyogawithme.com. Jäklar vad jag tycker om att yoga!

Min satsning på att bli rörligare i höfterna och baksida lår har verkligen lyckats bra. Baksidan kan fortfarande förbättras men nu känner jag att jag "ligger efter" i rörlighet i skulderbladen. Så planen blir att jobba för att förbättra den biten under nästa år.

Löpningen däremot... Långpasset idag med Lindad var fruktansvärt och de två sista kilometerna fick jag kämpa för att inte kräkas av utmattning, trots att vi sprang väldigt långsamt just då. Tyvärr är det så ibland, man kan inte alltid vara på topp, men jag tänker iaf inte förära bloggen med någon bild från dagens helveteslöpning.

Inga kommentarer: