onsdag, december 11, 2013

Sista TRX30-passet för terminen

Idag var det terminsavslutning för lunchträningen i gymmet. Har varit en grym termin med många bra träningspass! Tack Tommy!!! Avslutningen firades med att styrketräningspasset följdes upp av 20 min löpning. Jag körde det lilla intervallpass som Gipis planerat åt mig imorgon, 17 minuter lugn löpning med 2x2 min fartökning i mitten. Inga konstigheter. För tillfället är jag inte jättepeppad över att simma ikväll, men jag har ju ett par timmar till på mig att vila.

Idag har jag även bokat boende för mig och Lindad i Lindvallen under AIM-Challenge i augusti nästa år. Kändes bra att vara ute i god tid, så nu är det bara hoppas att detta inte är ännu en tävling där platserna tar slut på 2 minuter.

PT-Tommy med fru Marie samt delar av kontorspersonalen på Stockis/Sällsis.

Inga kommentarer: