onsdag, juli 26, 2006

2 dagar kvar till semester

Grattis till Albin idag. 2 år!

Började dagen på Cityterminalen och såg till att 46 glada resenärer kom iväg till Dalhalla. Sen var det raka spåret tillbaka till jobbet. Skickade iväg underlaget för en folder till tryckeriet, och det kändes skönt. Samtidigt är det så läskigt varje gång något stort ska iväg, för hur många gånger man än korrekturläser så går det alltid att hitta fel när det är färdigtryckt. Har tre annonser kvar att göra nu, på två dagar. Det blir svettigt, men jag kom igång bra precis innan jag slutade idag, så jag ser fram emot att fortsätta imorgon.

Efter jobbet åkte jag på kalas hos Albin. Han bjöd på tårta som hans mamma hade gjort, festis, bulle och kaka. Stannade på pizzamiddag också. Det var jättetrevligt, men som vanligt efter en eftermiddag med det där energiknippet så är jag helt slut. Skulle gått ut med hemkomna Magnus Hult m. fl. på kvällen men jag var för trött för det. Har ont i varenda millimeter av ryggen också, efter träningen igår. Även benen börjar kännas nu. Härligt som fan!

Inga kommentarer: