söndag, juli 23, 2006

Skärgård och sol

Idag var det jag och solen. Jag började tidigt i stolen på terassen, sen åkte jag och M&D båt till Askö och badade på den lilla hemliga sandstranden. Det var kallt, men med sandstrand blir allt lite lättare. Sen åkte vi in till Trosa och köpte glass. Eftermiddagen ägnade jag åt att slumra på en dyna på terassen, så nu ska jag nog klara en vecka i en källare.

Tog tåget hem från Vagnhärad och jag var hemma vid 20-tiden. Sen jag kom hem har jag har ätit middag (pepparbiff med stekta grönsaker i creme fraiche), klarat bubbelspelet, tittat lite på tv och duschat. Sjukt vad en kväll kan gå fort ibland.

Fortfarande ont om kompisar. Roger och Linda är helt off dom också. Snyft...

Men imorgon kväll ska jag på kalas hos Malin. Det blir kul!!

Inga kommentarer: