söndag, juli 09, 2006

Klyschig date

Kom just hem från kvällens date. Vi träffades på Mosebacke klockan sex och satt där och drack ett par öl och pratade. Det var väldigt trevligt, och han var som vanligt intressant att prata med. Han har åsikter och idéer (och lite fördomar) om allt! Det är roligt. Vid elva-tiden gick vi till Max och käkade, och sen var det tack och hej. Han skulle upp och jobba halv åtta imorgon bitti. Men det var en skön kväll, trots regnskurarna.

Han då? Jo, en skön kille i en finfin förpackning. Jättecharmigt leende har han och söt som socker är han. Och ändå så.... mjaaa... jag vet inte... han kanske inte är något för mig trots allt. Det känns avslappnat och nästan lite bekant att hänga med honom, men han brister i en egenskap som jag på senaste tiden har kommit att värdera väldigt högt - fokus. Det, och en del annat som jag inte riktigt kan sätta fingret på, gör att det lutar åt att jag lägger ner.

Inga kommentarer: