tisdag, juli 25, 2006

3 dagar kvar till semester

Idag fyller Henrik år. Grattis grattis! Ingen tårta...

Jag har varit så otroligt effektiv idag. Både på jobbet och privat. Har fått jobbiga skjutit-upp-länge-saker gjorda, tex varit på banken och hämtat en ny inloggningsdosa till internetbanken och beställt nytt kontrollmärke till bilen. Dessutom har jag köpt skor åt mig och present åt lill-parvel som fyller 2 år imorgon. Är bjuden på kalas i trädgården.

Efter jobbet tränade jag ett pass i gymmet med Fredrich. Det var någon typ av cirkelträning där strykeövningarna blandades med cykling, rodd och löpning. Det var sinnessjukt jobbigt, och det var länge sen jag svettades så mycket. Får väl se hur bra det går när jag ska köra det där själv sen. Det var iaf annorlunda och det är precis vad jag behöver nu. Omväxling.

Inga kommentarer: