onsdag, juli 05, 2006

Lätt fånget, lätt förgånget

Ibland är livet lite oförskämt fascinerande. Små äventyr dyker upp, som man kanske inte riktigt förstår syftet med, men är för nyfiken på för att inte ge sig in i. Det är så härligt! Alla roliga saker händer på en gång. Önskar att det kunde vara lite jämnare fördelning av allt spännande bara.

Sprang runt Brunnsviken efter jobbet. Som tack för besväret påminner toppen av min vänstra stortå nu om en lite mjuk vindruva till konsistensen. Det är inte alls trevligt. Hade dåliga strumpor på mig (Leve funktionsstrumpor!) och är verkligen i behov av att skaffa nya skor.

Men nu ska jag ha det riktigt soft. Miss Marple ska få en ny chans, och jag ska bara dega i soffan hela kvällen. Äta god mat och frukt. Kanske göra mig en smoothie.

Inga kommentarer: