torsdag, oktober 01, 2009

Ännu en besvikelse

Linas middag igår bjöd på ytterligare en besvikelse. Mera kamutvete (iofs gott) och även detta med något som kändes som ett hopplock av saker som råkat bli över. Jontan har redan börjat fundera över hur länge vi ska fortsätta om det inte blir bättre än så här, men jag känner mig inte redo att svika Lina än. Jag tror det finns hopp och första veckan var toppen.

Blev mera träning med Elsa igår, med några jättebra skick på rutan, lite fotgående och apportering. Det enda vi borde lagt mer tid på inför lördagens tävling är tävlingsträning. Nu är det dock för sent så jag får ta mig i kragen till nästa gång. Tror jag ska spika en fast dag i veckan för det från och med nu. Skärpning!!

1 kommentar:

Tvillingmorsan sa...

Jag håller klart med! Denna vecka hittills har värkligen kännts som om "Lina" Har haft idétorka. Idag åt vi tonfisk & ägg, va va det för middag igentligen, nä skärpning Lina! Men jag måste säga att det här är första veckan som jag känner besvikelse, av typ 6 veckor. Alla menniskor har dåliga dagar även Lina.
Ses på söndag, Puss o Kram.