torsdag, oktober 29, 2009

Det finns alltid bra saker att fokusera på

Bra saker med nya huset:
  • Egen parkeringsplats.
  • En trappa istället för tre.
  • Inga grannar tätt inpå.
  • Tvättstuga utan tidsbokning.
  • Större frys.
  • Upplysta vägar för kvällsprompe.
Bra saker med Jontans och mitt förhållande:
  • Inga tvivel.
  • Ingen svartsjuka.
  • Inga bråk.
  • Vi tänker lika.
  • Han gör mig lycklig.
  • Inget gräs har någonsin känts grönare.
Bra saker med Elsa:
  • Har utvecklats jättemycket
  • Drar inte i kopplet längre
  • Lugn hemma - energisk ute
  • Är en mysig knähund
  • Ibland är hon farlig
Jag har inte mycket att klaga på just nu. Dessutom hade jag ett grymt skönt styrketräningspass med Tommy idag. Jag var stark i alla övningar och dessutom utförde jag dem enligt uppgift helt by the book. Så om resebranschen sviker mig kanske jag ska satsa på en karriär som styrketräningsinstruktör.

Inga kommentarer: