tisdag, mars 09, 2010

Bra för självkänslan

Foton visar att jag den senaste tiden (egentligen de senaste åren, JG är misstänkt orsak?) har förfallit. Fetare, fulare, finnigare. Orkar inte bry mig. Men nu är det slut med det.

Jag kommer inte att ändra min klädstil till något mer propert. Jag kommer inte att börja vardagssminka mig. Jag kommer inte att göra några kirurgiska ingrepp. Men jag ska försöka att med några enkla medel höja min lägsta nivå. Lite, lite fräschare helt enkelt. Denna process startade igår med medlemskap, tidsbokningar och ändrad inställning, och redan idag känns livet så mycket bättre. Att ta tag i sånt som bekymrar höjer definitivt självkänslan. Snart är jag snygg igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är snygg ändå! Men jag peppar med dig, önskar jag också hade den styrkan och motivationen som behövs..