tisdag, april 13, 2010

Åt helvete

Om två veckor har jag, JG och M&D en resa bokad till Venedig, med anledning av min mors kommande, jämna, födelsedag. Som det ser ut nu kommer inte jag/vi kunna åka och det känns så jävla skit.

Anledningen är en brun, älskad liten gris som jag inte vet var jag ska göra av. Kan knappast packa henne i handbagaget. Jag får ont i magen av tanken på att lämna iväg henne till pensionat men eftersom vi är borta några vardagar känns det som enda kvarvarande lösningen. Och den är inte aktuell. Jag vill gråta.

5 kommentarer:

Henrik sa...

Varför är inte hundpensionat ok? Kan ingen ta hand om Elsa medan du är borta?

Sofia sa...

Jag kan inte lämna henne till någon jag inte känner eller vet någonting om, och sen åka iväg och ha en trevlig semester. Jag skulle bara vara orolig och vilja åka hem.

Katarina sa...

Vilka dagar och datum gäller det? Jag kanske kan passa henne. Mina hundar kan vara rätt bitchiga dock, men de äter ju inte upp henne;-)

Anna sa...

Ja, vilka dagar pratar vi? Jag kan kolla med min svägerska, som jobbar med hundar. Hon har visserligen redan två själv, men jag kan ju alltid fråga.

Demi sa...

vilka dagar ar det? Tror du faste skulle klara av det hela?