fredag, april 09, 2010

Ur form

Idag jobbar jag hemma. Magen är ur form och även om jag förmodligen inte är döende så känns det så till och från. Förmodligen för att det sammanfaller med något som kanske är den värsta träningsvärken jag någonsin haft i bålen. Det är sen träningen i onsdags, höftlyft åt sidan i TRX och en magövning från helvetet på pilatesboll. Muskelfästena på nedre delen av min bröstkort är totalförstörda. Liksom de på höfterna och nedre delen av magen. Och de "stora" magmusklerna, ej att förglömma. Det är kaos.

Känner mig i övrigt ganska laddad för att jobba just nu. Borta är bristen på motivation som har legat över mig större delen av vintern. Ska lägga sista handen vid Sällsis vårkatalog idag och sen har jag massor av nya idéer och spännande utmaningar som jag tänkte försöka ta tag i.

Igår var jag och JG för övrigt på Norra Brunna och kollade på Stand-up. Konstaterade att gammal är äldst och att det var lite oväntat. Lennie Norman. Dessutom Fredrik Andersson (alltid rolig) och Mikael Koppelman (ersatte Ann Westin). En bonusståuppare som inte fanns med i programmet fick 5 minuter på scen också och var riktigt rolig. Tyvärr hörde jag aldrig vad hon hette. Kanske Elina nånting.

Inga kommentarer: