tisdag, april 27, 2010

Viktklubb.se, vecka 7, +/- 0,0 kg

Jag har verkligen tappat tempo. Har slutat skriva in i dagboken vad jag äter och har tränat uruselt senaste veck(an/orna). Trodde jag skulle ha gått upp och hade jag fört in gårdagens vikt hade det varit så. Steg ett blir att komma igång ordentligt med träningen igen, eftersom det är mycket lättare att hitta motivation till att hålla kaloriintaget i schack när man kombinerar med motion.

Problemet är ju att jag har varit mycket sjuk, att det därför är oerhört synd om mig, och att jag på grund av detta kvalificerat mig till att förtjäna till exempel glass med vispgrädde, maräng och kolasås.Eller ett lass med fikabröd.

Det andra problemet är att jag ju faktiskt förhållandevis snabbt och lätt har gått ner 5 kg och tycker att tjejen i spegeln är tillräckligt smal och snygg nu för att det inte ska vara värt någon ytterligare ansträngning.

Men, skam den som ger sig. Hopp i form. Bikinisäsongen är snart här och än har jag en bit kvar. Suck.

Inga kommentarer: