måndag, april 05, 2010

Viktklubb.se, vecka 4, -0,9 kg

Helt oförtjänt visade dagens invägning på -0,9 kg, trots att veckan bjudit på fikabröd, godis, påskmat och alkohol. Klackarna i taket, synd att klaga.

Sammanfattning av första månaden:
Total viktminskning: -3,1 kg
Förändring av midjemått: -3 cm

Jag är väldigt nöjd med både tjänsten och min insats. Ingen brådska, så länge det går åt rätt håll. Som bonus har viktklubb.se lett till att jag har kommit igång ordentligt med löpningen. Det ger extra klirr i kalorikassan och dessutom har jag börjat få den rätta känslan.

Tur att jag kan springa till jobbet, nu när Pedro är paj. Får hämta hans nya avgasrör på onsdag så tills dess får jag vackert försöka klara mig utan honom. Det är andra avgasdelen som pajar på honom och som tur är den andra "billiga" delen (1500 kr). Om tredje delen gått sönder hade det blivit betydligt mycket dyrare. Ibland har man tur!!

Inga kommentarer: