söndag, december 26, 2010

Annandags-TSM

Det gick ju bra idag också. Laddade ordentligt igår med en halv ask Alladin och en stor påse biogodis, och det fungerade uppenbarligen ypperligt!

Sprang 14 km på 1 timme och 40 minuter, dvs. ungefär 7 min/km i snitt.

Precis som förra gången räckte min kondition mer än väl till, men kroppen känns väldigt sliten efteråt. Tur att det är långt till maj så jag hinner träna upp mig. De här långa passen är guld värda!

Nu har jag ätit och gått promenad med hundarna och Jonas. Ska rulla ner till biorummet nu och sen tänker jag inte röra en fena mer idag.

1 kommentar:

Sara J. sa...

Härligt! :) Jag fick bara ihop 5 km idag. Men har faktiskt sprungit tre dar i rad nu (julafton 2,5 km, juldan 5 km, annandan dvs. idag 5 km) vilket inte hänt på länge så jag är rätt nöjd ändå - nu ska det dansas oavbrutet i fyra dygn...

Kram och god fortsättning!