måndag, december 06, 2010

Halv åtta hos dem + TSM

I lördags kväll var det final i vår och våra vänners egna prestigefyllda tävlingsvariant av "Halv åtta hos mig". M&O bjöd på middag med 80-talstema - räkcocktail, file mignon black and white och glass au four - accompanjerat av skön musik och snygga outfits.

Vinnande ur hela spektaklet gick dock T&B, som nu har en fri middag på stan att se fram emot när de har pluppat ut sin lilla skrynkla och känner sig redo för en paus från blöjbytandet.

Igår var det TSM-träning som vanligt med 10 km lugn löpning. Lätt som en plätt. Brukar alltid få en dipp efter 20-25 minuter ungefär men när jag springer i grupp så märks den knappt. Det var kul att springa, jag hade trevligt sällskap av Sara , och efteråt så kändes det riktigt bra. Mös mig igenom hela dagen med en jättebra feeling i kroppen. Dessutom är Henrik Schyffert med i TSM...

2 kommentarer:

Katarina sa...

Well done! Satt just och tänkte, nä det får räcka med sex kilometer idag, när det är snö och allt. Men nu, nä sprang du en mil igår så tänker jag göra det idag. Nu är jag frisk igen och redo för torsdag. Kram

Sofia sa...

Bra tänkt! Du kommer känna dig supernöjd efteråt! :-)

Skönt att du är frisk igen! Vi ses på torsdag!