måndag, september 19, 2011

Åtgärdad?

Lyckades förvärra ryggontet igen imorse på gymmet, i ett försök att stretcha ryggen. Klantigt.

Fick i alla fall en snabb tid hos Kaija och nu känns det lite bättre. Hon känns duktig!! Känner fortfarande av ryggen, men allting runt den smärtande punkten känns betydligt mycket mjukare och smidigare.

Kaija övervägde om det kan vara diskbråck, men kom efter att ha masserat lite fram till att det antagligen inte är det. Om det inte går över inom en vecka tyckte hon dock att jag ska söka läkare.

Tills jag är bra rekommenderade hon mig även att undvika styrketräning och löpning (sorry pappan, Sara och Linda) och istället simma, cykla eller yoga. Om jag måste göra något. Dessutom ska jag stretcha mycket, ben- och sätesmusklerna.

Jag gillar inte det här.

Inga kommentarer: