fredag, september 30, 2011

Mina Idol-favoriter 2011

Jag tycker om att titta på Idol, så trots att TV:n är utslängd sen länge gör jag mig besväret (?) att titta på nätet. Kan hålla med min far om att det är lite tråkigt att alla deltagare är fjortisar. Hade varit roligare att se en större variation i ålder bland de tävlande. Men nu är det som det är.

Mina favoriter är:
Amanda P (grymt duktig fjortis)
Molly (grymt mycket bättre)
Amanda F (uppfriskande annorlunda)
Rochana (vågar ta överdrivet mycket plats)

Mina absoluta intefavoriter är:
Alla killar (speciellt inte Maikel)
Linni (har svårt för det där androgyna - bestäm dig!)
André (det där grinet... fast det ska bli kul att höra vad han går för)

Det var väl det hela. Någon annan som har en åsikt?

4 kommentarer:

Anonym sa...

klart jag har en åsikt, som alltid.
Gillar också Molly och Amandorna och Moa men även Linni och sen Olle såklart med sitt härliga hår och Maikel för han är så go. Kram

Anonym sa...

Och Rochana och André med förresten. Skrev ju inte att det var från Isabella förra inlägget men du kanske fattade ändå.

Katarina sa...

Linni är min favorit jag gillar att hon har sin egen stil. Härlig omväxling mot alla superfemenina tjejer. Sen är ju Molly grym!

Louise sa...

sen kan man ju undra vad du menar med att amanda p skulle vara en fjortis.. har du träffat någon sån någon gång?