tisdag, oktober 18, 2011

Bekanta ansikten

Är det inte märkligt så säg. När jag och Jonas lämnade KC efter att ha klättrat med Gunnika mötte vi dessa två stiliga herrar i entrén. De dök upp helt oberoende av varandra och just när vi skulle gå. Otur.

Klättringen gick rätt bra. Utmanade lite mer och fick höjdproblem igen.

Dessutom blev jag och Jontan förälskade i samma tjej. Jag för att jag ville se ut som hon (grymt snygg överkropp) och Jontan för att hon klättrade så jäkla bra (en av de svåraste lederna, upp och ner flera gånger som en spindelkvinna). Han sa att det var därför i alla fall...

2 kommentarer:

Gunnika sa...

Tack för klättersällskapet! Alltid lika skojsigt att hänga med dig! Superkul att få träffa Jontan oxå!

Sara J. sa...

Märkligt, jag träffade också på Roger igår, fast på tunnelbanan. Vad kan detta betyda??