onsdag, december 19, 2012

Mer om filmen Hobbit

Säg så här:

Jag bestämmer mig för att ge mig ut på ett äventyr. Jag ska gå från Helsingborg till Uppsala, längs en väg kantad av faror, tillsammans med några korta kompisar (t ex Magnus Hult). När vi slutligen, mot alla odds, kommit fram till Stockholm så får vi nog av alla vedermödor och ringer efter en helikopter som vi liftar med till Arlanda. Där väljer vi att kliva av på toppen av flygledartornet.

Ridå. 12 månader till fortsättningen.

Hur känns den plot:en? Någon som vill göra en storfilm i Hollywood med mig? Jag tycker fortfarande Hobbit var värd 8 tootsies, men mina ögonbryn sitter lite högre upp än de gjorde innan filmen.

2 kommentarer:

Gunnika sa...

Hobbit är inte värd 8 tootsies, på sin höjd 2. Du är för snäll.

Sofia sa...

Men alltså 2??? I vilken skala då? Nej, nej, nej. Så dålig var den inte, inte ens om man inte är partisk!!