torsdag, oktober 26, 2006

Byte

Knappt har gamla datorn lagts i graven innan en ny förmåga fått ta dess plats. Ersättaren är en riktig östermalmsbrat med backslick och liten sportbil. Eller motsvarande. Så idag gick jag igenom rutinerna med nykomlingen, berättade vilka program jag jobbar med och vilket upplägg jag har. Gamla datorn hade visst på sin dödsbädd lämnat vissa instruktioner till Dr. Roffe som den nya hade fått ta del av och det underlättade min genomgång en hel del.

Efter jobbet hade jag säsongens hittills otäckaste cykeltur hem. Snålblåst, regn och lera. Det var en välsignelse att komma in i gymmet efter det. Och inte blev det sämre av att snyggingen (sååå snygg!!!) som jag skrivit om tidigare var där. Han som då fick mig att fundera på att byta träningsdag. Nu funderar jag på att byta träningsdag. Idag gjorde vi framsteg.

Inga kommentarer: