söndag, oktober 15, 2006

Min pappa är en rockstjärna!

Idag gick han in i studion och gav järnet. Det blev ingen fullängdare, men väl en singel med två låtar - I was made for loving you och Sailing. Resultatet blev ehrm lysande!!
Efter inspelningen åkte hela familjen ut på Djurgården och åt brunch på Villa Källhagen. Det fanns mycket att välja på och maten var väldigt god. Som vanligt hade jag svårt att inse mina egna begränsningar och jag är fortfarande lätt illamående av mätthet.

När vi ätit färdigt promenerade jag och min välfyllda mage in till stan och köpte muddväv. Såg att de använde det i Äntligen Hemma för att göra tråkiga trästolar lite roligare, och jag blev sugen på att ge mina stolar en make-over. Det blev faktiskt bra! Tyvärr räckte det bara till en stol, så jag måste köpa på mig 2,5 meter till när jag får chansen.

Jag har fortfarande grymt ont i kroppen sen i fredags. Idag är det värst ställt med insidan av låren, triceps, axlarna och ryggen. Hoppas jag är smärtfri i morgon. Och pigg.

Inga kommentarer: