tisdag, oktober 10, 2006

Jag blev kär!

Så, efter att ha publicerat det förra inlägget kan jag andas ut... Hade besök på bloggen av rikspolisstyrelsen idag. Jag tror dock jag bedömdes som ofarlig eftersom de bara stannade i 13 sekunder, men man kan aldrig vara nog försiktig. Lika bra att lägga korten på bordet direkt.

Efter jobbet var jag hos TEMO på gruppdiskussion om Folktandvården i 1½ timme. För detta fick jag 400 kronor, en laxmacka, lite godis och ett fängslande ögonblick.

Det fängslande ögonblicket inträffade på hemvägen när jag var på väg ner till ICA i Västermalmsgallerian. Jag mötte kanske världens snyggaste kille. Just som han klivit på rulltrappan nedåt kom han på att han glömt något, så han vände och sprang tillbaka uppåt. På toppen, där jag stod och småskrattade åt honom, log han ett "AXE - because first impressions last"-leende mot mig. Då blev jag kär.

Så snygga kille, om du läser det här. Hör av dig så går vi på dejt!

Inga kommentarer: