torsdag, oktober 12, 2006

Hej igen Polisen! Jag har cykellyse nu!

Jag kommer inte kunna ro hem mitt cykelprojekt. Hade tänkt cykla varje dag den här veckan, men efter att ha kombinerat 1 timmes cykling med styrketräning igår så kände jag när jag cyklade till jobbet idag att jag behöver en vilodag. Så i eftermiddag får cykeln stå. Mina ben är sååå tunga.

Jag har dessutom bokat in ett pt-pass med Fredrich imorgon och han kommer inte ha något som helst överseende med att jag eventuellt är trött i benen. Alltså blir det vila.

När jag cyklade hem i tisdags tappade jag för övrigt mitt fluffiga gelskydd till sadeln. Hur talangfull är man då? För att inte tala om tjockrumpad? Det kan tyckas att man borde känna om något man sitter på försvinner, men icke. Så nu har jag köpt en ny och ser till att knyta fast den ordentligt.

Inga kommentarer: