måndag, oktober 02, 2006

Nagelbitare

Första dagen har gått bra. Har varken ätit mald komule eller något annat onyttigt.

Idag på jobbet skickade jag iväg material till tryckeriet. Foldern ska tryckas i 16000 ex så jag är en smula nervös, eftersom det nästan alltid uppdagas fel när det är för sent och man redan har trycksaken i handen. Den här gången har vi korrekturläst
fjortontusen-
etthundra-
femtitvå-
och en halv
gång och jag är ändå inte övertygad om att foldern blir felfri. Om en vecka får vi svaret...

Var helt fantastiskt omotiverad att träna när jag kom från jobbet och jag tänkte låta bli, men i sista stund ändrade jag mig och sprang iväg på ett aerobicspass. Det var ganska kul och inte så jobbigt, så det var ett bra val. Men jag borde kanske styrketränat egentligen.

Inga kommentarer: