lördag, oktober 07, 2006

Snart är det måndag igen

Sov länge i morse. Får alltid lite dåligt samvete när jag inte går upp tidigt, men jag tror jag behövde sova ut ordenligt.

Var på födelsedagsfika hos M&K eftersom Kajsa fyller 25 år idag. Grattis grattis! Högt tempo precis som vanligt, kombinerat med sjukt goda bakverkt. Precis som vanligt. Fortsatte i syndens spår även under kvällen. Har ätit en påse skumgodis och en bit kittost, så det jag eventuellt lyckats gå ner den här veckan har jag antagligen gått upp nu igen. Skäms på mig!

Efter fikat åkte jag och M&D en tur förbi IKEA och köpte flyttlådor. Tänkte börja med att packa ihop förrådet och slänga så mycket som möjligt redan nu. Ser man till antalet helger, tillika möjliga pack- och städdagar, så är det inte så långt till december som man först kan tro.

Inga kommentarer: