onsdag, april 10, 2013

Lite förvirrat och deprimerat


Idag var en sämre dag än igår. När jag startade bilen imorse lös en varningslampa - "Bromskrets ur funktion". Jag kollade i övrea bildtextens nämnda vätskebehållare och nivåerna var bra. Har kört runt med bilen hela dagen utan problem (och i hopp om att lampan magiskt ska slockna), men imorgon ringer jag verkstaden. Och cyklar ev. till jobbet. Om jag hittar en cykel som funkar.


Gick promenad med Sara i Ursvik imorse, utan hundar. Trevligt och mycket annorlunda att kunna erbjuda min odelade uppmärksamhet till Saris. Glömde dock att ge henne Walk on Water-plånböckerna som vi gemensamt beställt på nätet, vilket irriterar mig oerhört.

När jag skulle iväg på PT-träning med Tommy på eftermiddagen visade det sig att jag även glömt träningsväska och träningskläder hemma, men som tur var hann jag åka hem och hämta.


Tog det lugnt ett par timmar efter träningen och tittade på Biggest loser och I form med Anna Anka. Jag gillar att se tjocka människor förändra sina liv och börja träna. Det inspirerar mig.

Sen åkte jag iväg på crawlkurs. När jag åkte därifrån var jag gråtfärdig. Kanske på grund av att jag inte tyckte det var kul utan bara jobbigt eller på grund av utmattning.

Om det beror på det senare är det bäst att jag sover nu.

Inga kommentarer: