torsdag, februari 06, 2014

Två pass igår - vila idag!

Onsdagar innebär som vanligt två träningspass. Inleder med ett lunchpass i gymmet. Vanligtvis är det 30 minuter TRX-gruppträning med PT-Tompa men igår var det utbytt mot 30 minuter Gymcross med Karolina. Skillnaden är egentligen hårfin, men ändå kändes passet igår väldigt omväxlande, trots att större delen av övningarna ändå inkluderade just TRX:en.


På kvällen var det crawlträning. Jag var på väg ut genom dörren hemma för att åka till Mörbybadet en timme för tidigt men insåg som tur var mitt misstag i sista stund. Tyvärr slumrade jag till i soffan i väntan på att det skulle bli dags att åka på riktigt igen och när jag väl kom iväg var jag rätt seg.

Simningen gick sämre än i måndags men kändes bitvis ändå ganska okej. Jag gjorde så gott jag kunde, men var lite trött i armarna och orkade inte ta i som sist. Hade för övrigt träningsvärk i underarmarna efter passet i måndags, och det är jag mäkta stolt över!

Men idag blir det, förutom armhävningstorsdagsutmaningen, vila. Känner att jag behöver det.

Inga kommentarer: