lördag, mars 08, 2014

Milano, Paris, New York


Jag har ju tidigare nämnt att min karriär som fotomodell tagit fart på äldre dagar. Nu har den minsann fått ytterligare en skjuts!

I senaste numret av Magasin Skärgård kan man skåda mitt vackra ansikte i inget mindre än helsidesformat. Artikeln jag på ett så elegant sätt illustrerar handlar om grottkrypning och är skriven av Gunnika.

Jag har en känsla av att det här kommer sluta riktigt bra och att jag från och med nu måste ha mobilen med mig dygnet runt, så jag inte missar när de stora agenturerna hör av sig.

Tror dessutom jag säger upp mig på måndag, så att jag är beredd att modella på heltid.
Jag kommer bli jävligt rik!

2 kommentarer:

Gunnika sa...

Pengarna kommer rulla in och du kommer ha svårt att begränsa dig hur många sommarhus du ska ha.. Bali, Filippinerna, Seyschellerna, Malaysia etc.....

Elin sa...

Och snygga fransar har du också. Bra vinkel där!! :-)