fredag, februari 10, 2012

Det verkar osannolikt

Idag har verkligen varit den längsta dagen.

Det verkar helt osannolikt att det var idag som jag avbröt morgonpromenaden halvvägs och tog tunnelbanan istället, eftersom jag underskattat kylan. Eller att det var idag jag inte kunde träna normalt för att jag hade sån träningsvärk.

Det verkar helt osannolikt att det var idag jag åt lunch på Lillis med Lindad och att det var idag jag målade element och dörrar på kontoret. Eller stämde av resor för nästa vecka.

Det känns lite mer sannolikt att det var idag jag och Malin såg MI:4 (6/10 tootsies, kanske 7), och att jag betalade totalt 345 kr för biljetten. Eller att det var idag jag körde hem Pedro och konstaterade att jag verkligen INTE vill sälja honom. Att det var idag jag skottade parkeringsplatsen.

Jag känner mig utmattad av allt som hänt sen jag steg upp imorse. När jag lagt ifrån mig mobilen kommer jag somna innan du hinner räkna till tio.

Godnatt!

Inga kommentarer: