lördag, februari 11, 2012

Långpass inställt pga trötthet


Det blir inget långpass för mig idag. Det kan inte bli det.

Sov till halv tio, vilket i sig var spektakulärt. När jag gick upp kände jag mig fruktansvärt trött i kroppen. Så där trött att jag är på gränsen till att börja gråta vilken sekund som helst. Helt utmattad. Att först gå promenad med flickorna och sedan springa i två timmar är inte ett alternativ idag.

Jag har tränat rätt tufft den här veckan och jag hade behövt hålla mig till mitt normala schema med vilodag idag och långpass imorgon. Men eftersom jag och Elsa ska tävla lagagility i Knivsta imorgon så går inte det, och det vänder verkligen upp och ner på allt.

Antingen uteblir det här långpasset helt, eller så får jag försöka smita från jobbet tidigt, tidigt på måndag och springa långpasset innan det blir mörkt. Men då missar jag tisdagens löppass istället. Nåja, oavsett hur det blir så är det inte hela världen.

Idag blir det istället en lång, lugn myspromenad med flickorna, mycket te, mycket stillasittande och mycket mat. Så är jag snart pigg igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lång hundprommis, te och mat låter ju inte fel.

Är snuskigt avis på Florida-resan, men får väl se fram emot Australien-resan vi ska göra i höst istället :))

Vi här i Kumla skulle gärna vilja läsa lite mera om Reka och hennes träning också ;-)

/Fia