onsdag, februari 22, 2012

Tröstshopping

Idag känner jag mig deprimerad. Less. Det är grått och regnigt ute, isgata, elände. Hade tänkt åka till IKEA på lunchen och tröstshoppa några växter och en lampa till nya kontoret. Men jag orkade inte ens det.

Istället klickade jag hem en sport-bh till extrapris, 375 kr (ord.pris 599 kr), från Funbeatshoppen, efter att jag läst ett tips om den i kommentarsfältet på Marathonbloggen. Det är inte min grej att handla kläder på nätet, så jag antar att jag är verkligt illa däran, mentalt. Hoppas bh:n passar och att jag i framtiden slipper skavsår från pulsbandet som gör att jag ser snittad ut under brösten.

Funderar även på att gå emot mitt köpstopp av surdegsfrallor och gå ner till Gateau och förgylla dagen med ett par stycken av vete. Jag kan med lätthet trycka i mig tre på en dag, fast kanske inte samtidigt.

Så får det nog bli.

Bröd från Gateau. Rekommenderas!

Inga kommentarer: