torsdag, januari 10, 2013

Bra gjort!


Idag vann jag en stor seger. Tävlande var jag och jag själv, och jag gick i mål som vinnare. Är det inte fantastiskt!?

Planen idag var löpning på gymmet, men när jag vaknade kände jag mig trött och sliten, med massor av träningsvärk i benen efter gårdagens grupptränings-TRX. Bestämde att det fick bli vilodag men kunde inte riktigt landa i det beslutet.

Trots att jag har sagt att jag ska nöja mig med två löppass i veckan om jag inte känner för mer så verkar det som att jag trots allt faktiskt "känner för mer". Just nu. Jag vill få till tre pass i veckan, om det går. Och lite träningsvärk i benen kunde inte anses vara giltigt skäl att låta bli idag. Så det slutade med att jag åkte till gymmet och sprang intervaller trots allt.  Hur bra gjort var inte det?!

Träning handlar inte om vad man tar, utan om vad man ger, som de säger på mitt gym. 100% ren hårdträning. En bra start för hårdträning är att överhuvudtaget komma iväg till träningen.

Inga kommentarer: