lördag, januari 12, 2013

Väldigt lugn dag

Idag har jag haft en sån där dag som jag nästan aldrig har. Jag har i princip inte gjort någonting. Druckit te, sovit middag, sett film. Kollat kakel på Höganäs. Gått minimala promenader med dogsen.

Dagens film var On the road. Senaste besöket på Buylando bestämde jag och JG oss för att "gå utanför boxen" när vi valde film, och det är ju alltid en risk. On the road var INTE min typ av film. 1/10 tootsies. Gillar man filmer där det inte händer någonting så är den dock ett bra val, för den kändes ändå rätt... gedigen. Och så var det galet mycket sex i alla former.

A royal affair gillade jag desto bättre. Danskt kostymdrama. Kostymdraman är lite min grej men jag tycker rysligt illa om danska. Trots det gick filmen hem, 7/10 tootsies.

Inga kommentarer: