onsdag, juni 26, 2013

Landetyogis och "semester"


Nu är jag äntligen vid stugan i Trosa, även kallat Trosa Training Camp. Här är det träning två gånger om dagen som gäller, precis som förra året. Det var succé redan då.

Idag är första dagen och den inleddes med 25 minuter rask promenad, följt av 30 minuter yoga på terrassen. Bilden ovan visar alltså inte riktigt sanningen, men det blev lite finare bilder på klippan än på altanen. Mamman och pappan yogade också (med lite olika engagemang) och jag försökte instruera efter bästa förmåga. I eftermiddag kör vi ett styrketräningspass med TRX:en innan vi får belöna oss med ett glas rosé.

Mellan träningspassen är 2/3 av oss tvungna att jobba en smula, men det går ganska bra tack vare Det Papperslösa Kontoret 3.0. Jag har allt jag behöver förutom en fullt fungerande mobil växel, men det lär vara folk som jobbar på det. Trots att jag måste jobba så känns det lite som semester att vara här.

Inga kommentarer: