tisdag, november 26, 2013

Armhävningar, improvement och Reka flyttar


Idag börjar vi en ny utmaning fram till jul här på kontoret. Varje hel timme mellan kl. 10 och kl. 15 gör vi armhävningar. Jag gör tio stycken per gång, vilket alltså blir 120 armhävningar varje vecka. Boom, vad stark jag kommer bli!

I natt var det viss förbättring av sömnen. Kämpade och höll mig vaken till kl. 20, och vaknade inte första gången förrän 03:30. Då var jag å andra sidan väldigt vaken och övervägde att gå upp men insåg att det nog var lite väl tidigt. Somnade om till slut och sov ända till halv sju. Improvement!

Rekis flyttar till Fia på tisdag inför valpningen. Känns jobbigt att bli av med henne igen, speciellt eftersom hon varit så otroligt närhetssökande sen jag kom hem. Nu står hon t ex tryckt mot mitt ben och i natt sov hon med nosen i min hand som i boken om den lilla farbrorn. Men jag tycker samtidigt att det ska bli jättespännande att få fler barnbarn och tiden kommer gå fort. När hon kommer tillbaka ska vi ut och tävla!!!

Inga kommentarer: