onsdag, november 27, 2013

Hos frisören


När man ska ut och dansa en kväll
med en frisyr av gammal modell
löper man en risk att inte få så kul
bara för att man är ful

Detta problem går att lösa
ja det finns hjälp fråga mig
inte ska man få smått kuriösa nervsammanbrott
nej, nej, nej nej
du behöver faktiskt bara gå
till en frisör och bli vaddå?

Jo, hos frisören blir man fin
mycket finare än någon hos någon annan
man blir blåst av en maskin
ifrån nacken ända fram i pannan
med en lugn och säker min
styr han kammen och sekatören
ingen annanstans blir man så fin som hos frisören

Jag klippte mig alltså idag så nu har jag en frisyr. Är jättenöjd! Dessutom fick jag dricka årets första glögg och blev bjuden på te och kaka i salongen. Trevligt!


Sen var det som vanligt lunchträning och idag var vi fotomodeller. Tur att jag var snygg i håret!

1 kommentar:

Anonym sa...

Supersnyggt:-) Själv får jag dras med mitt eländiga hår tills efter jul.Kram Tina