torsdag, december 29, 2016

Dubbeltorsdag


Morgonpass i Vasalund. Jag är så stor nu att jag fått sätta ihop mina egna pass för mellandagarna. Jag syr egna kläder. En blåklocka här, en vitsippa där. Anyway.


Jag simmade ganska sakta. Förutom på slutet när jag hade fenor, men då var det jättejobbigt istället. Idrott ska tydligen vara det, men det var ändå störande.


Kvällspasset i Vårby med Human Ambition var också jättejobbigt. Och roligt och omväxlande också. Totalt 3800 meter, väl värda att kämpa för.

Sofia x 2

Vi var inte mer än sju personer idag, och alla var hyfsat jämna. Det gjorde tyvärr att jag inte kunde mjölka som planerat. Det är ju det fina med att simma i grupp, och speciellt när alla andra är bättre eller lika bra. Slappnar jag av en sekund kommer jag på efterkälken och det vill jag inte.

Nu sovdags. Om åtta timmar ska jag vara i Vasalundshallen för nästa simpass. Hårt att vara jag.

Inga kommentarer: