tisdag, juni 13, 2006

Ansträngande

15 km ikväll kändes inte alls lika trevligt som förra gången. Det började ta emot ungefär vid 5 km och sen var det jämna plågor. Magnus Hult och Roger var med som support den här gången, och det kändes helt klart jobbigare för att Magnus låg framför och i smyg försökte dra upp tempot. Framför allt var det mentalt jobbigt att hela tiden känna att jag borde springa lite fortare, samtidigt som det var så jävla tungt i benen.

Är inte lika nöjd som förra gången, lite beroende på att det kändes så jobbigt idag, men jag måste ta med i beräkningen att jag faktiskt sprang en mil igår och dessutom styrketränade i morse. Så på det stora hela så var det nog rätt bra kämpat ändå.

Halvdäckade i soffan framför "Ett fall för Frost" efter löpningen, och när jag reste mig nyss insåg jag att jag har ont överallt. Iaf i allt som har med ben och fötter att göra. Blir inte roligt imorgon. Huvva.

Inga kommentarer: