söndag, juni 11, 2006

Var det bättre förr?

Jag minns hur det var för ungefär ett år sen. Långa softa dagar i solen på balkongen, lite träning strax innan lunch och på kvällen all tid i världen för gamla filmer med Sherlock Holmes. Så är det inte längre. Man blir måhända en intressantare person när man upplever och utför en massa saker, men det är fan slitigt. Jag känner mig trött.

Kom hem från mina drömmars ö vid 17-tiden, och sen dess har jag ägnat mig åt att läsa den rapport jag ska opponera på på tisdag, öva på morgondagens (och tisdagens) redovisning samt packa upp och tvätta. Duschen har jag tills vidare prioriterat bort till förmån för bloggande. Har ju ändå 10 friska km runt brunnsviken att se fram emot vid 8-tiden i morgon bitti. Jippi!!

Dagens ord: "Det är alltid för tidigt att ge upp." - Okänd

Inga kommentarer: