onsdag, juni 21, 2006

Vila, midsommar och Duvel

Idag har jag vilodag från träningen. Det är konstigt. I och med att jag har varit borta över helgerna de senaste veckorna så har jag tvingats komprimera träningen under veckorna, så det har i princip blivit träning varje dag. Därför känns det nu sjukt skönt och lyxigt att vara ledig. Styrketränade igår och fick jätteont i foten när jag värmde upp. Hoppas den piggar på sig tills på fredag när jag ska springa nästa gång. Är bra att det bara är 10 km då iaf.

Midsommarplanerna är nu fastställda. Jag och Magnus Hult drar på poolparty i Täby med massa folk vi inte känner. Det är ju inte skärgården, men jag antar att man måste vara open-minded. Jag tänkte iaf komma ihåg myggmedel och ha skitroligt.

Vidare vill jag passa på att hylla Onkel G som tagit sig an det hedervärda uppdraget att importera en back Duvel till mig från Bryssel. Finöl för en billig penning, perfekt för ljumma sommarkvällar på balkongen. Jag längtar.

Inga kommentarer: