torsdag, juni 22, 2006

Lediga kvällar är överskattade eller Varför ser alla snubbar i röd tröja ut som Roger?

Fest och kalas! Vi firar nu inlägg nr. 100 i min blogg. Hipp Hurra!

Ikväll har jag varit ledig. Hemma. Såg verkligen fram emot det, hur jag skulle mysa, laga god mat, titta på tv och bara slappa. Först styrketräning såklart, sen hem och njuta av att inte behöva göra någonting eller ha dåligt samvete över något jag egentligen borde göra. Bara få vara.

Det var kul en stund. Middagen blev okej men inte så spännande. Tittade på bajstanten i "You are What you Eat" och ett avsnitt av "Desperate Housewives". Festade loss med jordgubbar och en Magnum Mandel. Sen blev jag uttråkad. Otålig av att titta på tv. Städat har jag redan gjort. Målat naglarna. Blandat nubbe. Använt tandtråd.

Det återstår bara en sak.

Inga kommentarer: